shabd-logo

Jet Airways Recruitment 2015 Walkin Interview

22 जनवरी 2015

331 बार देखा गया 331
Jet Airways Issued a Advertisement For Recruiting Various Cabin Crew.All Eligible and Willing candidates Can Check Detailed Advertisement From Their Official Website And Attend Walkin Interview On Or Before 27th January 2015 to 26th February 2015.Eligible and Interested Candidates Can Check Detailed Information For Each Postion Such As - Eligibility Criteria, Qualifications, Age Limit, Selection Procedure Before Applying. Jet Airways Recruitment 2015 Vacancies Details - Govt. Organization Name - Jet Airways Job Type - Full Time Post Name And No. of Vacancies - Various posts Cabin Crew posts Location - All Over India Age Limit - Candidates For Postwise Age Details Go To Detailed Advertisement Educational Qualification - Candidates Must Pass 12th or its equivalent qualification from a recognized Board / University. For Post Wise Qualification Go To Detailed Advertisement Selection Procedure - Written Test, Interview How To Apply - All Eligible candidates Can Should Attend Walkin Interview On / From 27-01-2015 to 26-02-2015. Official Website -www.jetairways.com . Important Dates - Last Date for Receiving of Walkin Interview : 27-01-2015 to 26-02-2015 . Click Here For Jet Airways Recruitment 2014 Detailed Advertisement.

किताब पढ़िए

लेख पढ़िए